Dane kontaktowe
Wybierz wygodną formę kontaktu z naszymi konsultantami.
Przede wszystkim możesz skorzystać z czatu dostępnego w prawym dolnym rogu naszej strony internetowej. Do Twojej dyspozycji są nasze numery telefonów w UK i Polsce, kontakt mailowy oraz komunikatory GG i Skype, a nasi zarejestrowani klienci po zalogowaniu do swojego panelu klienta mają dodatkowo do dyspozycji zakładkę "Skontaktuj się z operatorem".
Zapraszamy do kontaktu z nami. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Kontakt mailowy:
e-mail: office@fxcity.com - kontakt w sprawach dotyczących transferów.
e-mail: reklamacje@england.pl - kontakt w sprawie reklamacji.
e-mail: incydenty@england.pl - kontakt w sprawie incydentów związanych z bezpieczeństwem transakcji, logowania itp.
e-mail: office@england.pl - kontakt w sprawie współpracy, ofert itp.
Telefony w Polsce:
tel. +48 94 343 58 14 - od 07:00 do 18:00 czasu pol. od poniedziałku do piątku
tel. kom. +48 500 308 968 - od 07:00 do 18:00 czasu pol. od poniedziałku do piątku
Telefony w W. Brytanii:
tel.: +44 2032 907 203 - od 06:00 do 17:00 czasu ang. od poniedziałku do piątku.
tel. kom.: +44 7841 679 442 - od 06:00 do 17:00 czasu ang. od poniedziałku do piątku.
Telefon w Niemczech:
tel. +49 30 209 949 44 - od 07:00 do 18:00 czasu pol. od poniedziałku do piątku
Komunikator:
Godziny pracy infolinii:
Poniedziałek | od 7:00 do 18:00 |
Wtorek | od 7:00 do 18:00 |
Środa | od 7:00 do 18:00 |
Czwartek | od 7:00 do 18:00 |
Piątek | od 7:00 do 18:00 |
Sobota | nieczynne |
Niedziela | nieczynne |
Nasz adres:
Fintecom Sp. z o.o.
ul. Marszałka Piłsudskiego 45
75-502 Koszalin
POLAND